Social Icons

twitterfacebookgoogle plusrss feedemail

Sponsor Bağlantı

11 Ocak 2014 Cumartesi

Güncel Tavla Plus Hilesi

tavla plus hileleriOnline Tavla Oyunu
 Tavla uzun yıllardır oynanan ve çok tercih edilen bir oyun. Bazı incelikleri olsa da çoğu kişinin oynayabileceği genel kurallar tavla oynamak için yeterli.

Kişiler kendilerine özel geliştirdikleri oyun stratejileri ile zarların ve şansın geri planda kalması için kıyasıya uğraşıyor. Ancak internette tavla oynamanın en güzel yanı zar tutmak diye tabir edilen, şans faktöründen çok bilek gücüyle oynamaya yarayan yöntemlerin olmaması.

Facebook üzerinden oynama
İnternet üzerinden birçok alanda tavla oynayabilirsiniz. Ancak facebook gibi gelişmiş bir ortamda gerçek oyuncular ile tavla oynamak çok daha keyifli hale geliyor.
Bilgisayar karşısında tavla oynarken canlı biriyle karşılaşmak oyunun daha da heyecanlı hale gelmesini sağlıyor. Tavla Plus da  Facebook’da tavla oynayabileceğiniz kaliteli platformlardan biri.

 Chiplerin kullanımı ve hile ile elde etme
tavla plus bedava çip
Chiplerle oynanan oyunda aslında temel olarak kazandığınız oyun sayısına göre derecelendiriliyorsunuz. Bu da chip almanın ve oyun kazanmanın ne kadar önemli olduğunu vurguluyor. Tavla Plus hilesi ile fazladan 150 chip sahibi olacaksınız. Rakiplerinizin önüne geçmek ve heyecanlı tavla karşılaşmaları yapmak için chiplerinizi hemen alıp kullanmaya başlayabilirsiniz. Tavlanın oynandıkça profesyonelleşilebilen ve şansa bağlı bir oyun olduğunu unutmamalısınız. Kısa sürede başarılı bir ivme yakalamak istiyorsanız basit tavla kurallarına bir göz atabilir, kısa sürede amaçladığınız dereceye gelip puanınızı yükseltebilirsiniz.

Karşılıksız olarak 150 chip alabileceğiniz adres: Tıklayınız
bu adrese tıklamanız ile birlikte 150 chipiniz hesabınıza aktarılmış olacaktır.  Keyifli oyunlar bol şanslar.

17 yorum:

  1. yalan oyle bırsey yok

    YanıtlaSil
  2. haksız yere benim tavla plusa girişim yasaklandı

    YanıtlaSil
  3. 24 saat içinde sözde mail adresime yanıt göndereceklerdi 15 gün oldu ses seda yok nasıl bir uygulamaysa anlamadım

    YanıtlaSil
  4. en saçma tavla oyunu mynetteki daha başarılı tavla plusda kimmiş çip alana iyi oyun geliyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen katılıyorum yorumlarına.olayı çözdüğün için tebrik ediyorum

      Sil
  5. tavla plus şirketinin ta aq yaptıkları oyunun götünü sikeyim admin biliyorum onay vermiceksin bu yoruma ama bi adama 5 el çift gelirmi olm tam tek taşım kalmış oyunu alacam önüme çip reklamı geliyo tavla plus senin oyunun ta aq bilgisayarının işletim sistemini sikeyim çalıştırdığın flash tasarımcıların götüne cop sokayımmm veritabanındaki tablaların situnlarını gtüne sokayım :D:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tebrik ederim dostum kalbimden geçenleri yazmışsın

      Sil
    2. valla bende tebrik ederim kardeşim agzına eline ssaglık az bile sövmüşsün bu orospu cocuklarına tavla plus oyununu yapanların anasını gotunden ben sıkıyım nasıl bı orospu cocuklarıysalar analarını naasıl sıkmıslerse aynı o sekıl bı sıkık oyun yapmılar

      Sil
    3. Cok adaletsiz bir pyun son tasim kaliyor adam duses atip oyunu kazaniyor bir oyunda 6-7 kere cift atanla oynadim

      Sil
    4. çip almadığın sürece milyar çip topla bir saat içinde anasını belliyorlar hepsi para tuzağı

      Sil
    5. Arkadaşlar 2,ye katladım kabul ett rakip,sürekli katladık 16 oldu. Tam oynu mars garanti olarak alacam 32 olacaktı.oyunun bitimine çok az kaldı.Bağlantı koptu böyle bişey varmıya :(

      Sil
  6. Ben bu tavla plus'ı icat edenin karısını kızını sikiyim. Amına koydumun evlatları analarını siktiklerim psikolojimi bozdu orospu ocukları 2 telefon kırdım anasını siktim oyunu yüzünden sinir hastası oldum. TİB yasakla amına koyduğumunun oyununu siktirtmeyin klavyenizi bana...

    YanıtlaSil
  7. Bende tebrik ederim kardeşim sistemlerinin ta amına koyayım bunların,sistem atıyormuş zarları hele hele bak bak, hele birde paranızla chip alıyorsanız bilerek yenilmenizi sağlıyorlar ki tekrar chip alsın diye şerefsizler,sistemleri 5 para etmez 50 defa mail attım mal gibi hep aynı cevabı veriyorlar karşımdaki adam sıra onda olmasına ragmen oynamadı bende arttırdım 10 sn içinde kabul etmesse oyunu bana veriyorya bunu chip transferi yapıyo diye algıladı mal sistemleri beni engelledi bunlar mal mal mal oğlu mal

    YanıtlaSil
  8. Siktimin salakları ne güzel inek gibi sagıyodunuz iyi oldu engellendim oyunu silecem

    YanıtlaSil
  9. bir yazılımcı olarak kesinlikle oynamayın özellikle oyunu takip ediyorum hep ayarlanmış zarlar geliyor çok saçma bir oyun para kazanmak için tasarlanmış tezgahtan başka bir şey değil uzak durun

    YanıtlaSil
  10. tek ben değilmişim. adam oyun bilmiyor. zar atıyor ve hop açığı var. oda ne adam oynamıyor hop sıra bana geçiyor. bir değil iki değil. normal şartlarda olsa derimki sistem hata verdi neden tam rakibim açık vericekken sıra bana geçiyor anlamış değilim. bende artık kendimce sistem geliştirdim. sizde deneyin. sistem aptallaşıyor. bırakın rakibiniz sizi kırsın hemde bütün taşlarınızı sike sike rakibin sahasını işgal ettiğiniz için açık vermek zorunda kalıyor. ve düzensiz taş dizmek zorunda kalıyor. deneyin. sistem buna pek müdahale edemiyor.

    YanıtlaSil
  11. Bunlar para tuzagi

    YanıtlaSil